Wat is een goede huis-tuin en keuken printer?

Onze printer is ongeveer al 2 maanden kapot. Hij print wel maar er komt niks uit. We hebben al nieuwe cartridges geplaatst maar dat haalt niks uit.

Ik ben dus op zoek naar een goede, degelijke printer voor gewoon thuisgebruik, onder de € 110,-. En geen HP, we hebben de nu al 2 van gehad allebei werken ze een tijdje daarna niet meer.

Mijn pc draait op Windows XP

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

De vuistregel met printer is: Goedkope printer = Dure cartridges. Dure printer = Goedkope cartridges. Dit moet je dan ook zeker in je beslissing meenemen.

Zelf hebben wij een Canon PIXMA MP520, geen klachten over en doet exact wat hij moet doen. Originele cartridges kosten slechts €10,50 (http://www.inktweb.nl/merk+2+2+9549+1150/canon/pixma-serie/mp960/cli-8bk.html) huismerk is zelfs de helft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Een draadloze printer dus je printer hoeft niet perse naast je computer te zijn ik heb zelf een draadloze printer van brother dcj315w kost iets van 80 à 100 euro en de inkt is ook niet zo duur
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb goede ervaringen met Canon (al is mijn pixma 4000 na 5.5 jaar ook kapot) Canon heeft losse inkttanks per kleur (=iets goedkoper dan de HP cartridges. Grootste voordeel van Canon (vind ik): automatisch dubbelzijdig printen, en printen op (printable) CD en DVD.
Als je heel weinig print is een goedkope printer (75EUR) prima, als je veel print wordt het voordeliger (per afdruk) om een duurder model te kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eff kijken op vergelijk.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb zelf een HP Deskjet F4500. Draadloos, snel en erg veelzijdig voor €40.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb er al bij gezet GEEN HP, heb ik slechte ervaringen mee gehad. Maar toch bedankt voor het antwoord!