Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan ik doen aan dit probleem met een Philips tv?

We zitten een film te kijken op een Xbox die aangesloten is op een Philips tv. Nu krijgen we elke keer een soort pop-up met de melding 'no access'. Er zijn 3 opties; OK, uit en annuleer. Geen van de opties zorgt ervoor dat de pop-up voortaan uitblijft.

Heeft iemand enig idee wat dit probleem kan veroorzaken en hoe ik het kan verhelpen. Misschien iemand met ervaring?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
883

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Komt dit misschien omdat de Xbox probeert contact te leggen met het Xbox netwerk? Misschien helpt het dan om de netwerkstekker er even uit te trekken, of om juist even te zorgen dat je wel op het netwerk komt.

Toegevoegd na 37 seconden:
Of is de melding van je tv?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk niet dat het aan de Xbox ligt, omdat de tv de melding soms ook geeft als de Xbox uitstaat en we een spel spelen op de Wii. We hebben alle kabels gecontroleerd, zowel van de Xbox en de tv zelf als van de Xbox naar de tv. Er zit geen netwerkkabel op de Xbox aangesloten, dus dat kan het ook niet zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok dan moet het aan je tv liggen, welke philips heb je precies?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En naast de "no access" melding krijg je ook nog een error nummer ofzo? zoals e316 no access
Zoals U het beschrijft,lijkt dit op een probleem met de videocard. De Tv kan het bijna niet zijn. EEn update zou ook nog wel eens kunnen helpen ( aangezien het een Ms product is )

Groet:Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding