Hoe kunnen we 100MB internet pakket krijgen met een schotel?

We zijn al jaren trouwe lid van KPN met een basispakket van vroeger voor 50MB+telefonie en een schotel met glasvezel voor gemiddeld 45 euro per maand. Het idee was dat we dus naar 100MB gingen zonder telefonie en met een schotel en glasvezel. Maar ik heb zojuist met KPN gebeld en die hebben mij verteld dat ze dat niet willen doen omdat ze alleen nog maar 3 in 1 pakketten aanbieden.

In feite is dat geen probleem maar het punt is dat mijn vader gehecht is aan zijn Duitse zenders die hij nu kan bereiken via de schotel. En als we de 3 in 1 pakket aannemen gaan alle Duitse/buitenlandse zenders eraf (er bleven nog 5 over)

Dus nu is mijn vraag: Hoe kunnen we 100 MB internet krijgen met dat we alle zenders die we nu hebben (Duits/pools)? Want die kunnen we echt niet missen. Overstappen is ook een optie maar waar naar toe?

Toegevoegd na 25 minuten:
Mijn excuses, Ik heb er weinig verstand van. Me vader heeft dit zo geregeld en weet niet meer hoe hij het anders moet doen.

Ik heb het even na gevraagd, en mij is verteld dat we Schotel hebben en dat betalen we aan Digitaal en Internet en Telefonie betalen we aan KPN en dat krijgen via de glasvezel. Ik hoop dat dit het wat meer duidelijker maakt.

Het liefst 2 in 1 pakket waar telefonie buiten valt, maar als het niet anders kan dan gewoon 3 in 1 pakket met onze buitenlandse zenders die we niet kwijt willen hebben (Duitse zenders/Poolse zenders)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ronron1212
9 jaar geleden
een schotel met glasvezel en drie in een?????????????????
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Onze pakket die we nu hebben heeft geen interactieve televisie en andere zenders zoals Comedy Central.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dus we hebben op dit moment Telefonie/50MB internet en glasvezel met een schotel.
ronron1212
9 jaar geleden
Een schotel ontvanger is iets anders dan een drie in een pakket van KPN en glasvezel tussen een schotel en binnen lijkt me sterk. Wel glasvezels van de provider KPN maar die komt door de kabel en niet via de schotel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je vraag is dus eigenlijk "bestaan er drie in een pakketten, of via glasvezel, of via de schotel waar ook alle buitenlandse zenders te ontvangen zijn die je nu ook hebt"
heb ik dat goed begrepen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mijn excuses, Ik heb er weinig verstand van. Me vader heeft dit zo geregeld en weet niet meer hoe hij het anders moet doen. Ik heb het even na gevraagd, en mij is verteld dat we Schotel hebben en dat betalen we aan Digitaal en Internet en Telefonie betalen we aan KPN en dat krijgen via de glasvezel. Ik hoop dat dit het wat meer duidelijker maakt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dag R60M, Ja dat klopt. Het liefst zelfs 2 in een pakket waar telefonie buiten valt.
ronron1212
9 jaar geleden
Bij een drie in een pakket van kpn kan je 100 mb hebben. Alle programma's die je extra ontvangt om dat je ook een schotel hebt krijg je niet allemaal bij drie in een.
ronron1212
9 jaar geleden
Bij kpn kan je gewoon internet en tv hebben en de rest gewoon via je schotel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb begrepen dat het niet mogelijk is om dat bij de KPN te verkrijgen. Maar we hebben werkelijk geen verstand van. Dus het lijkt me het beste om over te stappen naar een andere maatschappij die dat wel hebben. Maar welke is de vraag..
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij KPN worden onze buitenlandse zenders weg gehaald is mij verteld en krijgen we andere zenders die we niet willen er voor in de plaats. (3 in 1 pakket is een must zeggen ze bij KPN)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zou eens bij CanalDigitaal gaan informeren, dat is een van de weinigen die een drie (of twee) in een pakket hebben waar bij je ook je schotel kunt gebruiken.
ronron1212
9 jaar geleden
Je krijgt al je andere zenders via je schotel.

Antwoorden (1)

De televisie loopt via een ander abonnement als internet en telefonie. Het abonnement van Canaldigitaal moet je dus gewoon aanhouden voor alle zenders die je nu al gewend bent. Je hoeft dan alleen internet en eventueel telefonie via de glasvezel van KPN te nemen. Als KPN geen gunstig pakket heeft dan kun je ook andere aanbieders proberen, maar laat je dus geen pakket met televisie aansmeren, dat hebben jullie al apart via Canaldigitaal.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De eerste Antwoord, Top dankjewel!