Welk film formaat op sd kaart voor panasonic plasma viera?

Wij hebben sinds kort een panasonic plasma tv met sd kaart lezer voor fotos en video. Fotos werkt feilloos. Echter video nog niet. Welk formaat video moeten we op de sd kaart zetten zodat we een film kunnen kijken ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (3)

Ik denk dat het niet kan, omdat Panasonic ook dvd-spelers verkoopt en niet beticht wil worden van ondersteunen van illegale praktijken. Ik heb een Philips TV met USB-poort, die speelt ook geen films af, in geen enkel formaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je mag een film die je op een SD kaart hebt toch echt wel afspelen hoor, daar is niets illegaals aan.
De VIERA Image Viewer ondersteunt JPEG, AVCHD, AVCHD lite en DivX
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zie bron.

VIERA Image Viewer ja (AVCHD/JPEG weergave)