Ik ga zaterdag naar India. Ik wil daarom ook vragen of als ik in de lucht ben dan ik daarop mag interneten. Dankje voor het reageren.

Weet jij het antwoord?

/2500

Ligt aan de maatschapij. Bij bv singapore airlines, kan het wel maar dan moet je dat wel van te voren aangeven. Het is natuurlijk niet gratis. Check dus even bij je vliegtuigmaatschappij.

Je mag er in ieder geval geen gebruik van maken tijdens het opstijgen en landen. Dit kan tot storingen leiden aan de computer van het vliegtuig, met alle gevolgen van dien. Toegevoegd na 1 minuut: Heel veel plezier in India :-)

Daar bel je dan toch even over met de vliegmaatschappij? Het hangt er namelijk helemaal van af of die maatschappij daarvoor voorzieningen heeft. Hier is een artikel over internet in het vliegtuig. Het is uit 2009, dus zal het niet meer helemaal gelden en ook de prijzen zullen nu wel anders zijn. http://www.airlinepassengerguru.nl/index.php?option=com_content&view=article&catid=45:airlines&id=142:internet-in-het-vliegtuig

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100