Mijn iPod oplader maakt geluid, wat is dat?

Kan dat betekenen dat de oplader slechte kwaliteit is (10 euro was 'ie)? Is dat slecht voor m'n ipod touch?

Het geluid klinkt als een soort zachte gezoem.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee dat is niet slecht voor je iPod dat doen zo goed als alle adapters. wat bij mij dat geluid weghaalt is het uitzetten van mijn iPod als ik hem in de oplader heb gestopt laat me even weten of het heeft gewerkt

groetjes Jordi