Waar verlengdoos weggooien?

Verlengdoos kapot. Jammer. Maar waar weggooien dan? Hoort niet thuis in GFT-afval. Help?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is een "verlengdoos" ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo'n wit stopcontacten ding wat je op de grond legt en meerdere stekkers in kan doen.

Het beste antwoord

Gewoon in de grijze container ermee....!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kunt hem ook inleveren bij de electrozaak als afval voor de recycling
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens de afvalscheidingswijzer kan je elektriciteitsdraad en aanverwante artikelen afdanken via de vuilnisbak (grijze container).
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ah, het is restafval dus het wordt gewoon door de vuilnismannen opgehaald.
Hier in Belgie naar het container park ermee.