Ik heb een samsung galaxy europa i5500, sinds een paar dagen heb ik geen internet meer maar, mn ontvangst is helemaal vol.

Ik heb wel ontvangst, (4 balkjes) maar internet werkt niet meer is er wat kapot of hoe kan ik dit fixen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb ook zo een telefoon.
Heb je al eens geprobeerd hem aan en uit te zetten en dan nog eens proberen.
Deed het internet het eerst wel ????
Probeer het wachtwoord van de wifi eens opnieuw te typen. Of kijk eens of het bij een andere wifi router wel lukt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet wifi maar echt internet waar je voor betaald, eerst deed hij het wel, maar in ene niet meer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien licht het aan de provider
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij doet het weer