Ik wil rayman 2 : the great escape kopen/downloaden , waar kan dit?

Ik wil dit graag op mijn pc spelen , maar ik kan geeneen (legale) site vinden (en illegaal trouwens ook niet , maar dat doe ik liever niet want daarvan gaat je pc stuk)
En ook geen ene winkel , want hij word niet meer verkocht
Hoe moet ik er nu aan komen??

O ja ik heb windows xp

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stuur me effe een pb, ik heb em en doe er niks mee. 15 euro voor t spel, stuue ik em op. Pb als je wil, of zoek verder. Misschien op bol.com tweedehands?

Het beste antwoord

heb em wel op de computer staan. jeugsentiment :respect: via torrent enz. gewoon te downloaden hoor niks mis mee ;)