Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe en waar moet ik een microfoon in mijn iPod Touch doen? (ook wat voor microfoon)

Ik had bij een andere vraag gelezen dat je gewoon de oortjes er in moet doen, maar dan kan ik nog steeds niks opnemen! Wat doe ik verkeerd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
866

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je moet een losse microfoon kopen (3.5 audio jack) en in koptelefooninplug doen werkt bij mij ook!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe duur is dat ongeveer?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt eraan welk merk een van Apple 20 euro en een goedkope tweedehanse 5tot 15 euro op marktplaats ik heb er daar een voor 7.50 euro gekocht.

Andere antwoorden (3)

denk eraan dat niet alle microfoontjes het doen van speciale merken bijv. niet (zoals samsung, LG, blackberry enz) kijk op internet daar staat er ook een paar voor €7.50 ongeveer
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een iPhone hebt zitten er automatisch dopjes bij die een ingebouwde microfoon hebben. Bij de iPod 3e generatie zitten standaard dopjes zonder microfoon. Je moet deze dus apart kopen in een winkel of via apple.com
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ Goed antwoord!
Er zijn 4 mogelijkheden:

1) Een headset, dat is een koptelefoon met een ingebouwde microfoon. Te herkennen Je vindt ze o.a. hier: http://store.apple.com/nl/browse/home/shop_ipod/ipod_accessories/

2) Een bluetooth oortje.

3) Een losse microfoon die je in de 3,5" jack connector stopt.

4) Een speciale microfoon zoals de Blue Mikey die op de dock connector gaat. Dit is een superding voor fantastische stereo opnames! Kijk maar eens:
http://www.bluemic.com/mikeyforipod/

Controleer wel ten aller tijde EERST of jouw iPod touch wel geschikt is!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding