Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een Dell laptop. Geluid via hoofdtelefoon is prima, maar welke geluidsboxen zijn makkelijk aan te sluiten om betere weergave te krijgen?

Ik heb een laptop gekocht, zodat ik in elke kamer van het huis, internet kan gebruiken.
`Spotify`is mijn favoriet. Maar helaas geeft de laptop zonder extra geluidsboxen geen mooie geluidsweergave. Heeft iemand een goede tip voor mij? Bvd !

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
676

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Zoek je boxjes met stekker aansluiting of batterijen? Met stekker liggen de standaard (logitech etc) rond de 10 à €15. Wil je wat betere boxen (evt met subwoofer) dan zit al gauw bij de surround sets van €40. Echter denk ik niet dat dit handig is voor jou, aangezien je je laptop verplaatsbaar wil houden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Logitech maakt wel erg fijne en goede boxjes:

http://www.bol.com/nl/l/computer/pc-accessoires-webcams-audio-speakers/N/7094+1283+1285+5260+7373/index.html?Referrer=ADVNLGOO0020135950spt

maar ook gewoon in de winkel te koop.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
OEPS wat ben jij snel!!! Dankvoor je antwoord +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@freek, weet jij ook welke `zeer goed `zijn?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding