Weet iemand welke samsung apparaten comptabiel zijn met adapt sound?

Zijn er momenteel nog samsung apparaten die comptabiel zijn met adapt sound en sound alive (2016 versie) en welke zijn dat?

12 maanden geleden
in: Audio
1.3K
SimonV
12 maanden geleden
Volgens mij niet meer. De soundalive-functie is verwijderd na versie 5.2.06 en is niet compatibel meer met de Galaxy S8 en nieuwere telefoons.
https://us.community.samsung.com/t5/Galaxy-Buds/Sound-Alive-no-longer-available-on-the-Samsung-level-app/td-p/1519538

Geef als eerste antwoord