Hoe verwijder ik de (aange)brand(e)lucht uit mijn combimagnetron?

Er is iets flink verbrand in mijn magnetron door onoplettendheid en nu ruikt die magnetron er nog steeds naar.

Ik heb de bakplaat al schoongemaakt, en eromheen ook, ook de binnenkant van dat apparaat, maar toch blijf ik die vreselijke aangebrande lucht van dat product nog ruiken. Ik vind het verschrikkelijk, want alle producten die ik nog wil bakken in dat apparaat, ruiken nu naar die verbrande lucht.

Hoe verwijder ik deze lucht, hoe ruikt mijn combimagnetron weer schoon?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
55.4K

Het beste antwoord

Een kommetje water met daaraan toegevoegd wat azijn of citroensap erin zetten, en twee minuten verwarmen.
Amadea
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

zet een schaaltje gevuld met azijn of citroensap in de magnetron, zet de magnetron aan en breng het aan de kook, laat het met de deur dicht afkoelen en maak als het afgekoeld is de wanden van de magnetron schoon.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
glaasje met citroen er zetten !en verhitten paar maal herhalen en klaar