op mijn blackberry zijn foto's slech

Als ik op mijn mobiel op google ga dan zijn de foto's in hele slechte kwaliteit en je kan er bijna niks zien

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

probeer het volgende. Open een internetpagina. Klik dan op de blackberry toets en kies "opties" bij de opties kies dan de optie "algemene eigenschappen" scroll dan naar beneden en dan kies je bij "beeldkwaliteit" "Normaal "of "hoog " . Het laden van de pagina gaat dan wel iets langer duren, maar je kwaliteit wordt beter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe ik al maar niks

Andere antwoorden (2)

Misschien ligt het aan je internetverbinding?
Maar wat is nou eigenlijk je vraag?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop een iPhone, Blackberry faalt ;)