Heeft de iPad 2 een USB ingang voor een USB stick?

Vandaag is hij officieel toegeligd: de iPad 2! Maar in de beschrijving van t nieuws stond er niet bij dat er een USB ingang bij zit, maar bij een plaatje van nieuw iPad staat in de beschrijving wel iets met USB, maar is dit dan ook echt voor een USB stick?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik denk het niet, anders was apple ookal bij de iphone enz met geheugenkaartjes gekomen enzo, maar apple doet dit liever niet vanwege de beveiliging en de apps en muziek die je daardoor niet kan overzetten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, alleen een hdmi voor video.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De iPad 2 heeft evenveel uitgangen als de eerste. Je kunt eventueel een kabeltje van €40(!) kopen waar een Dock-HDMI verloopje zit. Maar geen USB