Weet iemand waar ik audiobestanden online kan bewerken?

Ik wil heeeel graag de theme van Monkey Island op mijn mobiel zetten als ringtone, en daarvoor moet de extensie .mp3 blijven. De opbouw van het muziekje is echter oninteressant als ringtone; ik wil hem inkorten. Kan dit online?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Deze werkt super:

http://mp3cut.net/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik was ook heel het internet aan het nazoeken en eindelijk heb ik het gevonden

Andere antwoorden (1)

Zoek anders op Google!