kun je op een playstation 1 films kijken ?

ik heb gehoord dat je op playstation 3 films kan kijken maar kan dat ook bij een playstation 1 ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

"PlayStation 2 is veel meer dan alleen maar een console. Het is een entertainmentcentrum waarop je games kunt spelen, films kunt kijken en muziek kunt beluisteren. Dus waarvoor je ook in de stemming bent, PS2 maakt het mogelijk."

Met de PS2 moet het wel kunnen, de PS1 raad ik sowieso al af vanwege de lage kwaliteit uitvoer. Het beste kun je gewoon voor een PS4 gaan. Als je wat goedkoper 2ehands wil gaan, raad ik een PS3 aan.

Greetz,
DiegoTheHelper
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, die is daar te oud voor, en heeft geen mogelijkheid om films af te spelen zoals de ps3