1e = geen knoppen aan de zijkant voor geluid harder zachter. 2e = ronder design, geen camera 3e = zelfde als 2e 4e = met camera en heeeel dun
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De vierde heeft ook een microfoon

Andere antwoorden (4)

Dan. Moet je kijken bij > instellingen > algemeen > informatie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aan de vorm en de functies van je iPod touch.. Heeft hij een camera? Zit er een zwart vlakje aan de bovenkant? Is hij glimmend van achteren? Heeft hij een retina display (heel scherp display waarvan je echt de pixels niet meer ziet) etc.

Hier zie je een overzichtje van apple zelf:
http://support.apple.com/kb/ht1353

Toegevoegd na 1 minuut:
In mijn linkje ver naar beneden scrollen trouwens!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je heb een g4 als er een camera op zit een g3 als er geluidsopname op zit en g2 weet ik niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
download de app turbo charger, daar staat het ook in