Welk type Oral-B is dit? (zie foto)

Ik heb zojuist opzetborstels gekocht en wil weten voordat ik ze openmaak of ze ook echt passen op mijn electrische tandenborstel. Ik kan nergens het type vinden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Het is een ouder type van deze borstel (zie link)

http://www.tandartsplein.nl/winkel/C14/4353/oral-b-d16525-prof.-care-550.html

De borstels die je laat zien zouden hierop moeten passen.

(ik heb er net zo een)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er staat in de Kruidvatadvertentie van deze week in de folder dat de Oral-B opzetborstels op alle types tandenborstels van Oral-B passen, dus het moet geen probleem zijn welk type jij ook maar hebt.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is niet geheel correct, de types met een ronde borstel passen hierop mits ze geen "pulse" functie hebben.De langere types borstels passen ook niet.
(heb zelf ook zo'n ding)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onderste foto is van de verpakking van de borstels en daar staat op dat ze niet geschikt zijn voor Pulsonic, Sonic Complete, Vitality Sonic en CrossAction Power. Mijn vraag is dus of het niet een van deze types is....
zondag
13 jaar geleden
De foto van jouw tandenborstel is in ieder geval niet die van de Vitaly. Dat weet ik zeker omdat ik er gisteren een voor mijn man gekocht heb en die ziet er anders uit.