in welke electrische apparaat is er de meeste koper in verwerkt?

Toegevoegd na 12 minuten:
in een huishoudelijk apparaat? sorry

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
9.4K

Het beste antwoord

apparaaten met veel spoelen, of kabels.
bijv. in een wasmachine zit veel in de wikkelingen van de motor. ook apparaten met transformators zit veel. ( transformator wikkelingen. )
ook zijn sommige heatsinks van CPU`s wel eens van koper. mjha anders wel van alu.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

seinen van bovenlijn van treinen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het grootste onderdeel zou zich moeten bevinden in
een elektriciteitscentrale.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lol en jij hebt dat als huishoudelijk apparaat??? :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De vraagsteller heeft het niet specifiek over een huishoudelijk apparaat!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
citiaat :
in een huishoudelijk apparaat? sorry nee vooral niet specifiek ofzo..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ow en BTW daar bevind zich echt niet veel koper,...teminste niet veel meer als in een ander soort fabriek. ( ja koperfabriek even niet mee geteld. )