Hoeveel GB moet mijn SD kaart zijn voor een DJI Spark drone?

Ik heb een DJI spark gekocht, maar ik weet niet hoeveel GB ik nodig heb om te filmen. Welke Micro SD kaart raden jullie aan?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Camera's
3.7K
paulus811
5 jaar geleden
In 3 seconden gevonden....de website van DJY met aanbevolen SD cards..... Zo simpel kan het zijn! https://www.dji.com/spark/info
eshynl
5 jaar geleden
Let in ieder geval op de schrijfsnelheid van het kaartje. Full HD betekent veel data schrijven per seconde. Als je kaartje dat niet kan verwerken, maakt de grootte niets uit...
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Als je van plan bent om een dagje of paar uurtjes te filmen in HD dan raad ik je toch wel even 64 gb aan. En je kunt er gewoon langer mee filmen in plaats van om de kwartier ff alles verwijderen.
Zelf had ik deze gisteren besteld voor me eigen drone: https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_samsung-microsd-evo-64-gb-1511275.html

Antwoorden (2)

dat maakt niet uit als je maar niet te lang of te veel filmt raakt die niet vol dus eigenlijk kun je het beste een die past bestellen
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
gvrox
5 jaar geleden
Niet helemaal waar, de schrijfsnelheid doet er wel toe.
LeonardN
5 jaar geleden
Dit is een antwoord van lik me vestje. Het maakt wel uit juist als je langer wil filmen. Als je er een neemt die tweemaal zoveel GB heeft kan je tweemaal zo lang filmen.
Ik raad je aan een 16GB micro SD kaartje te kopen van Lexar (klasse 10). Zelf gebruik ik deze ook (ook om in 4K te filmen). Aangezien de max resolutie van de apart 1080p is heb je aan 16 GB genoeg om een hele vlucht te filmen!