Hoe maak je van een normaal filmpje een time lapse?

Ik wil van een normale video een time lapse maken, weet iemand hoe dit moet?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Camera's
5.7K
TurfGraver
7 jaar geleden
Stukken er tussenuit knippen?
Weet niet hoelang je filmpje is en of er iets interessants overblijft. ...
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Is daar geen app voor?

Antwoorden (1)

Je zou het kunnen doen door met een bapaalde interval, bijvoorbeeld 2 sec, de video stop zetten en een foto van het beeld maken. Als je dezen foto's achter elkaar zet heb je een timelaps. Dit is vrij omslagtig om te doen zeker als je een lang filmpje hebt. Er zij vast ook programmas op de markt die dit kunnen doen.