Je kunt hem tweedehands kopen, en pas gebruiken als deze gereset en losgekoppeld is van het vorige account. Je zet daarmee als het ware de AirTag terug naar fabrieksinstellingen. Dan is deze even veilig als een nieuw exemplaar.

Bij het instellen van de AirTag wordt het accessoire aan jouw persoonlijke Apple ID gekoppeld. Dan kan niemand jouw AirTag meer gebruiken voor zijn of haar eigen spullen.
een jaar geleden
Ja, je kunt een tweedehands Apple Air Tag kopen. Er zijn verschillende websites waar je tweedehands producten kunt kopen, zoals Marktplaats, eBay en Bol.com. Controleer altijd of de verkoper betrouwbaar is voordat je een aankoop doet.
9 maanden geleden