ik krijg mijn CD niet uit mijn auto in de radio CD - Speler wat nu?

want ik wil die eruit halen maar hoe iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
4.1K
HeerVoldemort
3 jaar geleden
zit er ergens een klein rond gaatje ter grootte van een dikke naald of een opengevouwen paperclip? Zo ja, druk er dan een naald of paperclip in, dan forceer je de CD naar buiten. Deze gaatjes zijn daarvoor bedoeld, dus he maakt niets kapot.

Het beste antwoord

Druk tegelijkertijd de aan-uitknop en de eject-knop in. Druk de knoppen tegelijkertijd in en hou ze ongeveer 10 seconden vast. Als jouw autoradio inderdaad een ingebouwde functie heeft om een cd geforceerd uit te werpen zal de cd nu naar buiten komen.

Steek de tweede cd ongeveer 2,5 cm in de gleuf van de cd-speler. De cd moet boven de eerste cd gestoken worden. Met een beetje geluk kun je de geblokkeerde cd voelen schuiven onder de cd die je in je hand hebt.Druk op de eject-knop en beweeg de cd voorzichtig heen en weer. Door dit te doen probeer je de vastgelopen cd contact te laten maken met het mechanisme dat ervoor zorgt dat cd's uitgeworpen worden.[1] Als je voelt dat de geblokkeerde cd naar buiten komt, kijk dan uit dat de cd niet beklemd raakt tussen de tweede cd en de rand van de cd-gleuf.
Als dit niet werkt, herhaal het dan nogmaals, maar dit keer steek je de tweede cd onder de geblokkeerde cd en beweeg je de cd voorzichtig naar boven. Bij sommige autoradio's moet je juist opwaartse druk geven om een cd contact te laten maken met het mechanisme.

Lees ook hier eens wat:
https://nl.wikihow.com/Een-geblokkeerde-cd-uit-een-autoradio-met-cd-speler-verwijderen