Ik heb een Aqua Easy Poolcontrol 7. Ik kan de temperatuur niet hoger ingesteld krijgen dan 26 graden. Wat moet ik wijzigen om dit te kunnen verhogen?

Het zwembad water bedraagt op dit moment 26 graden. Krijg deze met geen enkele mogelijkheid naar de gewenste 28 graden. Suggesties?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Als je tech. info hebt met daarop gegevens van sensor kun je hem misschien "voor de gek houden" Als het een PTR weerstand is kun je door parallel weerstand is kun je de weerstand die regeling ziet verlagen. Maar dan klopt aanwijzing van temp niet meer, misschien kun je ook iets andere sensor monteren in overleg met fabrikant ?