waar kan ik een oplader kopen voor de wireless ps2 controller?

En hoe duur zijn ze?

op de volgende sites hebben ze het niet
www.marktplaats.nl
www.2dehands.nl
www.bol.com
www.google.nl
www.ebay.nl
www.ebay.com

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
kreeg je die er niet bij toen je de controller kocht? normaal zitten die er gelijk bij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wil eerst weten waar en hoe duur ze zijn.
en daarna koop ik de controller pas.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop een playstation 3...
Kimath
13 jaar geleden
@orcam3: waarom? op de ps2 zijn ook genoeg leuke spellen te spelen, en deze zijn nu lekker goedkoop :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hoef niet het nieuwste van het nieuwste.

Antwoorden (1)

12,50 euro. Zie link, volgens mij moet deze ook werken met wireless ps2 controllers. Anders kun je deze winkel altijd mailen of het wil natuurlijk.