(zie omschrijving) vraag over een artikel

(zie link)
Als ik dit koop en sluit het aan op mijn pc
en speel Gta sa.
kan ik de cheats van gta sa ps2 dan ook gebruiken?

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.789

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

nee alleen van pc. want je gebruikt gewoon uiteindelijk een usb ps2 controller. ik gebruik dx ook maar pc cheats blijft alleen werken bij pc. en ps2 bij ps2 ;) niet ps2 bij pc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het enige wat dit apparaat doet is de signalen van de ps2 controller omzetten naar signalen die je computer begrijpt. Als je dit aansluit moet je waarschijnlijk aangeven welke knop welke toetsaanslag op je toetsenbord moet simuleren.
Je speelt nog steeds op een pc, je gebruikt alleen een andere controller, dus je kunt nog steeds alleen de cheats van de pc versie gebruiken.
Kimath