Wat voor soort papier als je foto's wilt laten afdrukken via internet?

Ik heb een site gevonden waar je best voordelig foto's kunt laten afdrukken en nu vragen ze naar het soort papier wat je wilt.
Je kan kiezen tussen Traditioneel, professioneel glanzend of professioneel mat.

Wat bedoelen ze precies met tradioneel en met professioneel mat? De glanzende is het duurste zie ik ,maar zover ik me kan herinneren hebben wij vroeger nooit glanzend af laten drukken en die waren ook mooi.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Elk nieuw adresje die je hebt gevonden, wil je verkennen en uitproberen. Dat doe je al door er eens te gaan bestellen. Je wilt een goedkoop adresje hebben, dan zou ik ook voor het goedkoopste papiersoort gaan. Gewoon om uit te proberen. Dus traditioneel. Professioneel papier is vaak nog iets dikker, heeft een betere afwerking en zal wat langer houdbaar zijn. Maar dit is allemaal zo subtiel, dat je dit niet merkt als amateur. Dus als de afdrukken van vroeger 'ook mooi' waren, dan is traditioneel papier goed genoeg voor je. En je wilde nu eenmaal ook een goedkoop adresje, dan is het raar om voor het duurdere papier te gaan.

Je kan dan gewoon voor mat kiezen maar glanzend zijn ze toch wel het mooist vind ik zelf.

Je hebt foto papier, glanzend en mat of gewoon professioneel "normaal" papier. Net wat jezelf het mooiste vind!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100