Hen een EnVivo HD MediaPlayer gekocht en een interne harde schijf in gezet. Hoe kopieer ik nu bestanden naar de hdd? ik zie de hdd nergens in 't menu

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je moet naar de optie browser gaan, en daar worden dan de bestanden zichtbaar die op de harde schijf staan opgeslagen. En als je die harde schijf dan nog niet ziet, dan zou je die waarschijnlijk eerst moeten gaan formatteren in een gewone computer. Het het apparaat lijkt FAT, FAT32 en NTFS te ondersteunen.

Er zijn twee manieren om bestanden te kopiëren naar dit apparaat. De eerste manier is via het netwerk en sluit je het apparaat aan op hetzelfde netwerk als jou computer op aangesloten is.
En de tweede manier is om een USB stick te gebruiken waarop de te kopiëren bestanden al staan. Dit kan natuurlijk ook een USB harde schijf zijn. En heel misschien ook nog wel een USB CD-ROM/DVD.

---

Als ik het zo nader bekijk, heb je dit apparaat bij de Aldi gekocht. En kan het apparaat alleen zelf via het netwerk de computer benaderen of de USB aanroepen. Bekijk eens de volgende link: http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=62800

Als ik de advertentie van Aldi even bekijk, dan zit er inderdaad nog geen harde schijf in. Dus waarschijnlijk zal de harde schijf eerst geformateerd moeten worden.

---

Zelf heb ik bij de mediamarkt deze gekocht: A.C. Ryan HD
http://www.playonhd.com/en/?upn=products&subpage=playonhd

Met de meegeleverde interne harde schijf van 750 GB voor € 189.