Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

als je een film downloaden hoe kun je dan de ondertiteling vast in de film zetten zo dat je hem in een keek kunt al spelen zie uit leg?

ik speel films met een usb af op mijn tv maar dan heb ik geen ondertiteling is er een progamma waar bij je ondertiteling in het filmbestand vast kunt zetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De ondertiteling sla je op in dezelfde map als de film en geeft hem dezelfde naam. en zet daar .srt achter. Bv de film heet Peter pan, dan verander je de naam van de ondertiteling in Peter pan.srt Als je ze dan via usb afspeelt moeten de ondertitels gewoon mee lopen. Doen ze dat niet dan ben je vergeten in het menu van je usb op de tv, de ondertiteling aan te zetten, dat is alles :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja, probeer eens convertx to dvd4.je kunt ondertitels toevoegen en exporteren naar dvd formaat.wel een betaald programma, maar wel goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
handbrake is er volgens mij ook een die gebruik ik voor films naar de apple tv en met ondertiteling
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je je film bestand en je ondertiteling dezelfde bestandsnaam geeft speelt hij dit tegelijk af
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan de titels erinbakken met free-video-sub
Indelink kun je het programma downloaden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding