Uitleggen hoe dit kan op jouw telefoon is erg lastig als wij het model van je mobiel niet kennen, maar over het algemeen is het vrij makkelijk.

Ik ga er vanuit dat je een smartphone hebt, deze hebben vaak al GPS software er bij zitten. En anders kun je altijd google maps gebruiken, als heb je dan ook mobiel internet nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals met alle elektronische apparatuur moet je er mee leren werken. Wat in het begin hoofdbrekens kost is later een fluitje van een cent. Het antwoord is dus ja, mits je.
En dan komt het. Oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Als je dat er voor over hebt, komt het allemaal goed. De beperking van een klein schermpje ten opzichte van bijvoorbeeld een TomTom blijft natuurlijk wel aanwezig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor! Bij een beetje telefoon met GPS toets je adres in waar je heen wilt, en vervolgens stelt het systeem een route aan je voor vanaf de plaats waar jij je je op dat moment bevindt.....