Hulp gevraagd bij het zoeken van een camera:

Ik zoek een compacte camera met 24mm groothoeklens, minstens 10x zoom, en vooral goede kwaliteit foto's, wie weet een goede?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Camera's

Het beste antwoord

De Panasonic TZ10 is briljant, alleen begint de lens bij 25 mm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pieter2011
13 jaar geleden
Klopt! Ik heb de TZ7 (25mm, 12x) en ben daar zeer tevreden over. Hieronder de test (9 pagina's) van de TZ10.
http://www.letsgodigital.org/nl/camera/review/219/page_2.html
Prima keus!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plus van mij. Ik heb (ook) de (Lumix)TZ7 en ben meer dan tevreden over de kwaliteit en dat voor zo'n klein dingetje.
constant
13 jaar geleden
jammer dat die geen optische zoeker hebben

Andere antwoorden (1)

Slechte foto's worden meestal gemaakt door slechte fotograven. Je moet maar eens naar een bv Dixons gaan. Zij kunnen je uitstekend uitleg geven van verschillen en je een "advies" geven. Kun je zelf beslissen of je dat dan wilt doen.
Heb daar vroeger gewerkt en hadden vele soorten en prijzen.

Succes....