Hoeveel kost het ongeveer om van een hele oude camera (Olympus trip 35 etc.) foto's laten af te drukken?

Ik wil graag een oude camera kopen, omdat ik de foto's wat leuker vind dan die van digitale camera's. Maar hoeveel kost het om tegenwoordig dergelijken foto's te laten afdrukken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (1)

Het is een 35 mm. compact camera, dus er gaan gewone kleinbeeld rolletjes in.
Rolletjes zijn er nog in overvloed te krijgen én kun je nog overal laten ontwikkelen.

Bijvoorbeeld bij de Hema
Ontwikkelenvan een kleurenrolletje kost dan 2,95
print 10 x 15 kost 29 cent
13 x 18 0.40
20 x 30 1.60

Overigens vind ik vooral analoog zwart-wit vaak mooier dan digitaal. Voor kleur maakt het minder uit.

Bij een goede fotozaak kun je ook nog steeds gerust je filmpje lang brengen.
http://www.fotovak-engel.nl/fotoservice/analoog.htm

Toegevoegd na 2 minuten:
Veel Kruidvat filiaten en ook Albert Heijn.
Duurt 3 dagen tot een week en kost 7,50 voor 24 opnamen en als je wilt een CD er bij waar ze op staan.