Weet iemand waar je een usb verdeler kan kopen?

Met heel veel poorten en voor weinig geld. Met snoer. Ik moet namelijk voor school een project maken over energie besparen, en ik wil een usb-verdeler hebben om aan zo'n bio-zaklamp te solderen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij alle computer en electronica winkels kun je een zogenaamde USB hubs kopen, dus bijv. bij Dixons, Mediamarkt e.d.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankje, jou Mario is ook leuk.

Andere antwoorden (4)

Ik zag er laatst één hangen bij de Xenos voor een schijntje. Bij de elektrische gadgets zoals usb-lampjes en knijpkatten e.d. Volgens mij had hij vier poorten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In dat geval zou mijn eerste stop de Mediamarkt zijn.
Bij de action hebben ze vaak spotgoedkope USB hubs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de Wibra voor 1, 95 euro. Maar let op het is 1.0
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb er een hele stapel gekocht, voor 1 euro per stuk!
Inderdaad is het ook 1.0. Maar voor printers en dergelijke is het perfect.
Woon je in Rotterdam, dan krijg je er van mij 1 gratis.