hebben deze speakers goed geluid? (zie link)

http://link.marktplaats.nl/321973112

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Het zou me verbazen, bovendien zie ik alleen maar een doosje en lees in de tweede zin van de beschrijving 'elegant', dat is niet een eigenschap waar een goede speaker prat op hoeft te gaan als hij goed klinkt.

Toegevoegd na 7 minuten:
Wat hele grove vuistregels met speakers zonder er naar te luisteren,die mij nog nooit hebben teleurgesteld.

Pak ze op, zijn ze op, zijn ze zwaar, zijn ze goed.
Klop er op, klinken ze ergens tussen hol en vol zijn ze goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dan moet je ze zelf gaan luisteren. Jij kunt dat het zelf het beste beoordelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb deze ook. Echt een top geluid. Wel een goeie set speakers erbij kopen ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is tog al een speaker? Of niet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een top geluid maar je moet er wel een set goede speakers bij kopen? Zo goed zijn ze dus ook weer niet. Vaag.
Nee, want het is geen speaker maar een docking station voor je Ipod. Daarmee kun je een Ipod op een versterker aansluiten.
paulus811