Op hoeveel graden wast mijn AEG wasmachine de korte 20 minuten was?

Ik heb een AEG Electrolux LAVAMAT 76650 A3 Wasmachine. Nu zit er ook een 20 minuten was op, maar ik kan nergens vinden op hoeveel graden die de was dan doet, wel belangrijk om te weten. Heeft iemand ervaring met deze wasmachine? Ik heb hem al jaaaaaaaaren hoor en bevalt me goed. De handleiding kan ik natuurlijk weer nergens vinden. Op de digitale handleiding staat het niet bij.

Wie o wie weet 't?

Groetjesss

9 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (2)

Bij mijn AEG is dit 30°(kan ook op 40° ingsteld worden).
9 jaar geleden
De korte was is 40 graden