Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kun je doen als er iets tussen beide trommels van de wasmachine is geraakt zodat ze niet meer kunnen draaien

Mijn wasmachine centrifugeerde niet meer; er is bij de laatste was iets tussen beide trommels geraakt.
Een lastig ding dat schuurt en schuift als ik de was nu zou aanzetten zou de machine beschadigen.
Ik heb het vreemde object al vanaf de mof ( daar zit een klein gaatje in) met een ijzerdraadje eruit willen halen en dat lukt niet. Weet iemand een manier zonder dat ik de machine helemaal moet demonteren. Heel graag reakties van mensen met ervaring en experts

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
651

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Een wasmachine is veel minder ingewikkeld dan wij denken. Ik ken verschillende wasmachineliefhebbers die voor een klein bedragje het machien uit elkaar halen enweer in elkaar zetten. Misschien is er zo iemand ook in jouw buurt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Probeer met datzelfde haakje een nylon kous om het voorwerp te krijgen, zodat je het eruit kan trekken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haal een stukje rubber los aan de onderkant dan kun je er beter bij .
En als het rubber in slechte staat is dan kun je die beter vernieuwen .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding