Mijn mediaplayer ( eminent ) geeft de melding: Niet ondersteunde GMC. Wat houdt dit in ? en wat kan ik eraan doen ?

Toegevoegd na 21 uur:
Het gaat om Filmpjes.

(Ik had Family Guy gedownload. Echter nu blijft het beeld soms hangen met deze foutmelding. Hij speelt wel verder, maar soms blijft er een beeld hangen.)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

GMC is een bepaalde software die muziek afspeelt, zoals alle programma's zal er iets zijn wat het wel of niet ondersteund, in dit geval word het niet ondersteund, het beste wat je kan doen is een andere versie vinden van wat je erin deed, aangezien het lastig is om dit soort bestanden te hervormen,

Toegevoegd na 3 dagen:
oorzaak daarvan weet ik niet,
wat je kan doen is herinstalleren en kijken wat er dan gebeurd