Waarom werkt mijn dvd-recorder niet voor 100% ?

Caiway is digitaal gegaan maar nu kan ik, ondanks een nieuwe decoder, alleen maar Ned. 1,2,3 en de Belg opnemen, wil ik rtl4 opnemen krijg ik alleen maar sneeuw en bij sbs staat er in het menu 6**6 en krijg ik ook alleen maar sneeuw

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
probeer eens opnieuw de zenders te laten zoeken op je apparaat, in je handleiding staat wel hoe dit moet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je wel een smartcard en/of kun je sbs 6 en rtl wel kijken? Gebruik je de tuner van de dvd recorder misschien?
Graag wat meer informatie dus.

Het beste antwoord

Er kan iets fout zijn gegaan in de verbindingen, druk alle stekkers nog is goed aan. Als dat niet helpt: bel het bedrijf waar je dvd-recorder vandaan komt.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens mij is het nadeel van digitaal dat ze een signaal kunnen meesturen die je DVD recorder verbiedt het op te nemen. Dit doen ze met name voor films waarvoor de uitzenders auteursrechten moeten betalen. Zie je ook niks bij hun eigen programma's? Dus bijvoorbeeld Hart van Nederland?