Kan je een moderne TV kopen met het uiterlijk uit de jaren 50.

Je ziet radio's met cd speler er in en jaren 50 look. Maar zijn er ook televisies van nu met een jaren 50 look die je kan kopen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ha, die HFPK;

Ja, blijkbaar bestaan die echt. Ik vond op onderstaande site een plaatje van een 42inch TV in een oud jasje. Wel een beetje vreemd als je weet hoe klien de schermpjes vroeger waren. Waar die dingen eventueel te koop zijn zul je zelf moeten googlen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LG brengt een TV uit, misschien is dit wat....

LCD? HD? 3D? HDMI? 16:9-beeldverhouding? LG zegt nee tegen dit alles met haar nieuwe 14 inch grote Serie 1-tv. Het apparaat ziet eruit alsof het regelrecht uit de jaren '60 komt.