Of hij goed is weet ik niet, maar ik heb er gisteren 1 gekocht bij de Action in Nijmegen voor 3 euro van 2 meter lang.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Top! Ik heb hem meteen gehaald. Wat een goedkope zaak zeg. Ik was er nooit geweest, echt super! Thanks!

Andere antwoorden (5)

Gister hebben ze van kpn glasvezel aangesloten. Degene die dat deed, vertelde dat de hdmi kabel van de Axion ook heel goed is. Dat scheelt dus een hoop geld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij onderstaande webwinkel kun je zeer goedkoop (0,75 voor 0,75 mtr, hoe kunnen ze t er voor maken) HDMI kabels bestellen. Tot 2 meter is de kwaliteit niet heel belangrijk. Voor langere lengtes zou ik een een merkkabel nemen zoals Oehlbach.

Toegevoegd na 1 minuut:
sorry, alsnog de link
paulus811
13 jaar geleden
Opzicht zijn alle hdmi kabels gewoon goed,dus laat je niet wijs maken om er 1 te kopen van 50-150 euro,
onderzoek heeft uitgewezen dat de kabels die kleiner zijn dan 5 meter allemaal zeer goed beeld geeft
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Elke kabel is goed. Het is een digitaal signaal, een 1 of een 0. Hij doet het of hij doet het niet. Bij grote lengtes zou je signaalverlies kunnen krijgen, maar in het gemiddelde huis zal dat geen probleem zijn. Haal dus gewoon de goedkoopste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de lokale radio tv winkel en naar een goedkope kabel vragen, gebruiken ze zelf ook veel. in ieder geval niet naar de" high end zaak" die smeren je een dure aan. Bij een langere lengte als 5 meter wel opletten dan wordt het kritisch. Een kabel laten opsturen is duur aan verzendkosten.