Zal er ooit 3d geprojecteerd kunnen worden?

Dus je ziet iemand naast je lopen maar dat is een projectie. En hoe zou dat dan tot stand moeten komen?

Toegevoegd na 15 minuten:
Dus zonder 3d brilletje en niet 2d zoals op de foto hier

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (8)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals je op je eigen foto ziet, gebeurt het al. Maar ik denk dat dit in de toekomst voor particulieren ook bruikbaar gaat worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3D kan nu al geprojecteerd worden.
De volgende stap is dat we het beeld ook kunnen voelen in 3D ..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als ik kijk naar de titel is mijn antwoord idd JA dat kan al, als ik de toelichting lees dan wordt het een stuk lastiger, dan moet er namelijk een apparaat zijn die zichzelf kan voortbewegen lijkt mij.

mijn mening is echter dat men vroeger van veel dingen dacht dat die onmogelijk waren en nu toch kunnen, dus in mijn ogen is niks onmogelijk en zal dit ooit mogelijk kunnen zijn.
13 jaar geleden
de techniek van fogscreen komt in de buurt van wat je bedoelt denk ik. Het apparaat projecteert in een soort gordijn van droge mist. In de 'mist' kun je om het object heen lopen. Heel fascinerend vind ik. Op youtube zijn er filmpjes te vinden over fogscreen.
paulus811
13 jaar geleden
Een hologram bedoel je?
Tijdens de amerikaanse verkiezingen maakte CNN hier gebruik van. Natuurlijk is dit nog niet 100% levensecht, maar het komt een heel eind in de buurt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omg, dat is cool
Dat moet zeker kunnen. Met de techniek van tegenwoordig is alles mogelijk. Gewoon een kwestie van wachten tot het mogelijk is, en misschien is dat al heel snel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het Omniversum in Den Haag projecteert al jaren lang dat het lijkt of je er midden in zit, kijk maar eens op de website.