Ik wil mijn pc aansluiten op mijn pc om films te bekijken. Logisch is een VGA-kabel te gebruiken. Kan ik ook een HDMI-kabel gebruiken?

Ik heb ook 'Wireless AV Link', kan ik dat ook gebruiken? Zoja: hoe?

Toegevoegd na 18 minuten:
Dank voor het antwoord!

Ik heb alles op mijn tv zitten. Dus ook een mediaplayer.
Nu alleen nog uit zien te zoeken of ik een HDMI aansluiting op mn pc heb zitten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

als je tv en computer hdmi aansluiting heeft moet het kunnen..
Het beste kan je er een multimedia speler kopen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk hier maar eens:

http://www.bol.com/nl/l/computer/pc-accessoires-netwerk-internet-mediaspelers/N/8501+1283+1285+5260+7373/sort/bestverkocht_11/index.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Indien je een mediaplayer met netwerkaansluiting hebt kun je via je netwerkuitgang van je computer naar je media player en de films bekijken. Als je mediaplayer geschikt is voor streaming dan hoef je de film niet eerst op te slaan.