Wanneer zal alles in breedbeeld zijn?

Ik word zo ziek van die zwarte balken en ik kan er ook niet tegen dat als ik de auto functie gebruik op mijn tv het beeld de hele tijd veranderd

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een HD tv en erger me aan de programma's die niet HD en/of breedbeeld zijn. De meeste zenders zoals 1,2,3, RTL, Net 5, SBS zijn allemaal breedbeeld en worden ook als HD uitgezonden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat bedoel je?

Antwoorden (4)

Bedoel je de horizontale balken of de verticale?
De verticale kom ik bijna zelf nooit tegen, maar soms hebben programma's zo'n breed beeld, dat je huidige breedbeeld er te smal voor is en er dus horizontale balken in het beeld moeten.
Deze televisie van Philips heeft een diameter die breed genoeg is : http://www.gloednieuw.nl/images/audiotvfoto/philips-cinema-21-9-lcd-tv-coming-in-june.jpg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voorlopig blijven het stand-, denk- en zelfbeeld hetzelfde en zonder zwarte balken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vaak hebben televisie`s een functie (die helaas bij elk merk anders heet, niet de auto functie) die het gemiddelde pakt tussen breedbeeld en het oude normale beeld je bent dan wel wat kwijt van het originele beeld maar hij doet dan toch in ieder geval niet meer dat irritante omschakelen. Als jouw tv dit niet heeft dan is er geen goede oplossing voor je probleem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wanneer heb je last van zwarte balken dan ? het enige wat ik kan vermoeden is dat je geen breedbeeld tv heb