Hoe kan ik het volume van mijn Samsung led tv veranderen met mijn UPC afstandsbediening.

Ik heb een zwarte UPC HD box. Op internet zie ik dat ik de code in de afstandsbediening moet aanpassen met nummer 993, helaas werkt dat niet. Doe ik iets fout of moet het toch een andere code zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Mijn T.V. is dan geen LED, meer wel een Samsung. Ik heb het geluid van de T.V. op maximaal stan en regel met de afstandsbediening van de mediabox het volume.
12 jaar geleden
Om met de UPC Afstandsbediening het geluid van digitale tv-programma's harder of zachter te zetten, moet deze eerst worden ingesteld. Stelt u de UPC Afstandsbediening niet in, dan kunt u het volume alleen aanpassen met de afstandsbediening van uw TV. In de gebruikershandleiding kunt u lezen hoe u de UPC Afstandsbediening instelt voor gebruik met andere apparatuur.

Mocht u in de gebruiksaanwijzing uw randapparatuur niet terug kunnen vinden, dan kunt u deze ook zoeken via: http://service.upc.nl/upcdigitaletv/instelcodes

Gebruikershandleiding:
http://www.upc.nl/pdf/upc_gebruikershandleiding_afstandsbediening.pdf