Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan je een TV kopen met ingebouwde internet aansluiting?

Het lijkt me wel makkelijk.
Echter bestaan die er al?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
715

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Volgensmij is het nog niet in de handel. De afbeelding hierboven komt uit een kleine docu van TV. Daar hoorde ik dat ze het idee voor TV + internet in één al eerder hadden, maar dat het nu pas in de productie ging komen. Dus volgensmij zijn ze er nog niet, maar komen ze wel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed nieuws voor je (en ook voor mezelf ;-))

Nederlandse consumenten kunnen binnenkort een televisietoestel kopen waarmee ook kan worden gesurft op het internet. Philips presenteert vandaag het eerste toestel.

Toegevoegd op 29-04-2009 18:22:23
Het apparaat kan nog niet alles wat een computer kan. Surfen over het web gaat wel, maar je kunt er nog geen ingewikkelde dingen mee doen. Tot nu toe kunnen voornamelijk alleen basale websites worden bezocht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb met een prototype hiervan mogen spelen.
Gewoon internetten kan er niet mee. Alleen bij aangepaste websites die speciaal voor deze TV zijn gemaakt. En uitzending gemist wil niet meewerken aan de winst van Philips, dus dat gaat ook niet werken.
En EPG moet van een TV-kanaal komen.
Kortom, dit is het ook nog niet.
(Lees meer...)
AWM
14 jaar geleden
Die is er dan mischien nog niet maar op je computer kun je wel tv kijken. Dat komt op hetzelfde neer.

Toegevoegd op 29-04-2009 19:15:49
zie http://www.goeievraag.nl/vraag/ergens-live-tv-kijken-internet.7644
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vandaag stond er toevallig een in de krant. Het was volgens mij de Samsung LE32B651 en hij kostte 699euro

Samsung heeft trouwens al meerdere modellen in de omloop.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon een computer met internet verbinding (lees multimedia PC) aansluiten op je TV.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding