Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat moet je doen om weer normaal op de zenders van een flatscreen tv te komen?

Ik heb nog niet zo lang een flatscreen tv. Nu richt ik de afstandsbediening op het kastje dat erbij hoort (humax, ziggo kaart) De televisie doet echter niks. Met de handbediening kan ik maar 4 kanalen krijgen. Kent iemand dergelijk probleem? Wat kan ik hieraan doen? De batterijen in de afstandsbediening zijn goed.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
511

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Waarschijnlijk heb je niet het juiste INPUT kanaal van je TV geselecteerd. Zorg dat "het kastje" aan staat en druk op een knop van de afstandsbediening van de TV met een van de volgende namen:

Source
Input
AV

Soms moet je een aantal maal drukken om de juiste input te vinden. Als je achterop je tv kijkt kan je zien hoe de input genoemd is waar je kastje aan verbonden is.

Toegevoegd na 42 seconden:
Overigens mis je niks, er is nu weinig boeiends op TV :D
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee zo bedoelde ik het niet. Achterop je TV gaan er snoeren in ingangen. Het snoer van het kastje loopt naar de TV, hie heet de ingang op je tv waar het snoer van het kastje ingaat? Als met de afstandsbediening van je kastje met de zenders rommelt en er verandert iets in beeld heb je succes. Dus met de tv afstandsbediening op source drukken
Met de afstandsbediening van de humax op kanaal omhoog/omlaag drukken.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding