Hoe kan het dat ik kabeltv kan blijven installeren bij ziggo?

Ben al lang geleden over gegaan naar een andere provider. Als ik een nieuwe tv installeer en er staat de optie ziggo/upc en ik kies ziggo, alleen digitale zenders, dan kan ik behoorlijk wat zenders kiezen. Is dit standaard bij iedereen of zou dit niet moeten kunnen want dan zou je tv eigenlijk uit je pakket kunnen halen bij de andere provider....

6 maanden geleden
1.2K
Ritsuka
6 maanden geleden
Dan is waarschijnlijk de connectie nog niet afgesloten
redhouse
6 maanden geleden
Ritsuka, Ziggo deelt haar kabel toch niet. KPN wel
jc54
6 maanden geleden
Redhouse, hier deelt KPN de (glasvezelkabel) niet.
SingingCoyote13
6 maanden geleden
digitaal niet, maar ik heb wel vroeger gehad met het coax kabel signaal dat de connectie niet afgesloten was en dan kon je gratis kijken. (heb ik wel gemeld en is wat aan gedaan bij ziggo) - hetzelfde komt ook voor bij telefoonwandcontactdoosaansluitingen. ik heb ook ooit in een nieuw huis een telefoon gelijk in het contact gedaan voordat het abbo er was, om te zien wat er zou gebeuren en ja er kon nog gebeld worden.
TurfGraver
6 maanden geleden
Ook coax (kabel) kan (is) gewoon digitaal.

Geef als eerste antwoord