Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg je het klepje van de afstandsbediening los, om de batterij te vervangen?

Ik heb het met behulp van een theelepel en een schroevendraaier geprobeerd, maar beiden passen niet in het gleufje tussen het klepje en de rest van de afstandsbediening.

Abcde
een uur geleden
De afstandsbediening is van KPN.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Het klepje van een afstandsbediening kan soms lastig los te krijgen. Meestal zit er een klein gleufje aan de rand waar je een dun voorwerp, zoals een munstuk of een speciaal gereedschap voor batterijen, kunt gebruiken om het bekje voorzichtig open te wrikken.

Probeer ook te kijken of er een soort drukpunt is waar je op moet duwen om het klepje los te krijgen. Soms moet je het klepje gewoon een beetje naar de achterkant van de afstandsbediening schuiven voordat je het open kan krijgen.

Als het nog steeds niet lukt, check dan of er misschien een gebruiksaanwijzing online te vinden is voor jouw specifieke afstandsbediening, of kijk of er een video is die laat zien hoe het moet.

Wie heeft tips of trucjes om het klepje van een afstandsbediening te openen? Welke technieken hebben bij jullie gewerkt?
(Lees meer...)
een uur geleden
Abcde
een uur geleden
Schuiven heb ik ook geprobeerd, muntje past er ook niet tussen en speciaal gereedschap heb ik niet.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing