Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik een sateliet set (schotel) op elke nieuwe televisie aansluiten of heeft niet elke tv de geschikte ingangen?

Toegevoegd na 23 minuten:
Ik zie dat mijn receiver een scart aansluiting heeft, is dit voldoende als de tv ook een scart aansluiting heeft?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Het is niet alleen afhankelijk van de ingangen van de TV, maar ook van de uitgang van je schotel.

De meeste nieuwe TV's hebben allerlei aansluitingen en er zijn ook omvormers te koop, mocht e.e.a. toch niet aangesloten kunnen worden. Raadzaam is om voor beide producten jezelf goed te laten informeren
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De meeste TV's hebben (nog) een scart-aansluiting en daarmee kan je de receiver aansluiten. Nieuwe (digitale) receivers en TV's kan men via HDMI aansluiten. Desnoods kan men via de antenne-uitgang van de receiver een TV aansluiten, maar dat zal de minste beeldkwaliteit geven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja. Je moet alleen een ontvanger (Receiver) hebben welke een gepaste uitgang heeft. Dus hetzij coax, of Scart of HDMI.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Homi (21) Toegevoegd na 23 minuten:
Ik zie dat mijn receiver een scart aansluiting heeft, is dit voldoende als de tv ook een scart aansluiting heeft?

Ja dat is voldoende.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding